Ha az elszámolás címzettjeként szereplő fogyasztó (a továbbiakban: címzett) a pénzügyi intézménynek az elszámolással/szerződésmódosulással kapcsolatosan közölt álláspontjával nem ért egyet és az elszámolást/szerződésmódosulást továbbra is vitatja, vagy nem kapott elszámolást, illetve módosított szerződést a pénzügyi intézménytől és szerinte annak elszámolási, illetve szerződésmódosítási kötelezettsége fennáll, továbbá ha panaszát annak elkésettsége miatt a pénzügyi intézmény érdemi vizsgálat nélkül elutasította, kérelemmel fordulhat a Pénzügyi Békéltető Testülethez.
Bővebben: Tájékoztató a 2014. évi XXXVIII. törvény és a 2014. évi XL. törvény hatálya alá tartozó..
Társaságunk ügyfeleinek segítséget nyújtanak az MNB honlapján elérhető tájékoztatók, melyeket az alábbi linkekre kattintva érhetnek el:
http://www.mnb.hu/fogyasztovedelem
https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/
https://www.mnb.hu/letoltes/02-tajekoztato-eladosodas-nc-3.pdf
https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/hitel-lizing/hitelfelvetel/kozponti-hitelinformacios-rendszer
http://www.mnb.hu/letoltes/tajekoztato-a-tulzott-eladosodas-kockazatairol.pdf